Szkolenie:
Telefoniczna
obsługa klienta

 
 

Pobierz ofertę
Wpisz swój adres e-mail, a jednorazowo wyślemy Ci naszą ofertę 🙂
Wyślij do mnie ofertę
Twój e-mail zostanie użyty tylko jeden raz w celu przesłania wybranej przez Ciebie oferty.
Interesują mnie...
Szkolenie grupowe zamknięte – tylko dla mojej firmy
Szkolenie grupowe otwarte – osoby z różnych firm w jednej grupie
Szkolenie indywidualne – tylko dla mnie

lub

∨

Program szkolenia

Dla kogo?

Szkolenie dla działów i pracowników telefonicznej obsługi klienta (obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, serwis, recepcja, call center, help desk), dla specjalistów ds. obsługi klienta, działów reklamacji, telemarketingu itp.

 

Realizacja szkolenia

Proponujemy wykorzystanie podczas warsztatu nagrań realnych rozmów telefonicznych z klientami. Alternatywnie – nagranie przykładowych scenek podczas szkolenia. Ich analiza pozwoli wypracować modele obsługi w najczęstszych sytuacjach. Trening umiejętności ma formę pracy w podgrupach ze wsparciem trenerów.

Trenowane umiejętności

  • Jak kontrolować przebieg rozmowy telefonicznej, aby osiągać założone cele?
  • Jak dostosować sposób obsługi do klienta?
  • Jak sprawnie rozpoznać oczekiwania klienta i prezentować adekwatne rozwiązania?
  • Jak w rozmowie telefonicznej szybko rozpoznać potrzeby komunikacyjne klienta?
  • Jak wpływać na odbiór przekazywanych treści na poziomie nieświadomym?
  • Jak przekazywać trudne informacje, aby uniknąć konfrontacji?
  • Jak radzić sobie z presją i manipulacjami?
  • Jak reagować, gdy klient podważa kompetencje, przerywa wypowiedzi, ocenia?
  • Jak kontrolować proces obsługi reklamacji, aby osiągnąć założone cele?
  • Jak tonować emocje klienta?

Zakres merytoryczny szkolenia

  • Standardy telefonicznej obsługi klienta
  • Cele i etapy efektywnej rozmowy z klientem przez telefon
  • Specyficzne możliwości i ograniczenia telefonicznej obsługi klienta
  • Komunikacja niewerbalna przez telefon
  • Nieświadome programy komunikacyjne
  • Rozpoznanie sprawy i oczekiwań klienta, aktywne słuchanie
  • Przekazywanie informacji o sposobie załatwienia sprawy
  • Trudne sytuacje w obsłudze telefonicznej
  • Nadmiarowe roszczenia – asertywna odmowa
  • Krytyka, porównania do konkurencji itp.
  • Egzekwowanie wymogów formalnych
  • Obsługa reklamacji przez telefon
  • Obsługa klienta wzburzonego lub roszczeniowego
Pobierz ofertę

lub

∨

Jak pracujemy?

Szkolenie
warsztatowe

Warsztaty zakładają aktywny udział uczestników.

Dzięki wykorzystaniu case study zajmujemy się realnymi sytuacjami handlowymi uczestników.

Praca z kamerą umożliwia obiektywne przyjrzenie się realnym mechanizmom komunikacji i technik obsługi klienta. Zaangażowanie dwóch trenerów pozwala na indywidualny, praktyczny trening umiejętności handlowych.

Warsztaty online z interakcją i indywidualnymi ćwiczeniami.

Każdy warsztat prowadzi dwóch trenerów. To umożliwia aranżowanie indywidualnych ćwiczeń w podgrupach.

Szkolenie online najczęściej ma formę cyklu 4-godzinnych modułów (co 1-2 tygodnie). Po każdym module uczestnicy otrzymują zadania wdrożeniowe oraz możliwość indywidulanych konsultacji.

Szkolenie
dla małej grupy

Rozwiązanie dla grup 1-3 osób.

To alternatywa dla szkoleń otwartych. Zapomnij o odwołanych szkoleniach, dalekich dojazdach, odległych terminach…

Szkolenie ma formę cyklu 3-godzinnych spotkań. Wykorzystujemy m.in. pracę z kamerą, pracę z case’ami, mini-symulacje i wymianę doświadczeń.

Konsultacje
indywidualne

Ta forma pracy pozwala na wypracowanie indywidualnego planu szkolenia, także w połączeniu różnych obszarów merytorycznych.

Stwarza okazję do bardzo intensywnego, praktycznego treningu umiejętności telefonicznej obsługi klienta w relacji indywidualnej z trenerem.

Zyskujesz możliwość oddzielnego omówienia każdej sytuacji.

∨

Etapy pracy

1 etap

PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA

Aby dostosować program do Państwa oczekiwań i specyfiki Firmy, proponujemy spotkanie z grupą uczestników, ich przełożonym oraz analizę nagrań realnych rozmów telefonicznych z klientami.

Na tej podstawie przygotujemy propozycję programu szkolenia, którą ostatecznie modyfikujemy i potwierdzamy z menedżerem szkolonego zespołu.

2 etap

REALIZACJA SZKOLENIA

Dzięki wcześniej zabranej wiedzy oraz wspólnie ustalonemu zakresowi dostarczamy szkolenie, które jest dopasowane do specyfiki Państwa Firmy i rynku, na którym działa.

Szkolenie warsztatowe prowadzi 2 trenerów. Umożliwia to indywidualny trening i pracę z kamerą.

Wspólnie ustalamy termin i przyjeżdżamy w wybrane przez Państwa miejsce szkolenia. Warsztaty trwają najczęściej 2 dni.

3 etap

WSPARCIE WE WDROŻENIU

Gwarantujemy serwis poszkoleniowy – bezpłatne konsultacje telefoniczne i mailowe dla wszystkich uczestników przez 6 miesięcy.

Po kilku tygodniach proponujemy follow-up, podczas którego uczestnicy koncentrują się na poszukiwaniu rozwiązań trudnych sytuacji, z którymi zetknęli się wdrażając nowe umiejętności.

Dodatkowo proponujemy szkolenia menedżerskie, dzięki któremu bezpośredni przełożeni będą mieli możliwość wspierania pracowników we wdrażaniu nowych umiejętności.

Pobierz ofertę

lub

∨

Kto prowadzi szkolenia?

Mirosław Smoczyński

Mirosław Smoczyński

Ścieżkę zawodową rozpoczął w 1983 w strukturze ZOZ, gdzie zajmował się prowadzeniem zajęć terapeutycznych oraz psychoedukacyjnych. W 1986 został po raz pierwszy kierownikiem zespołu.

W latach 90-tych stopniowo przeszedł do biznesu w różnych firmach, w których zbierał doświadczenia z zakresu umiejętności handlowych oraz budowania i zarządzania zespołem.

Od 1996 roku tworzy i realizuje projekty szkoleniowe i doradcze dla biznesu.

W 2000 roku był współzałożycielem firmy doradczo – szkoleniowej STS.
W ramach STS, oprócz prowadzenia warsztatów i treningów symulacyjnych, zajmuje się również doradztwem biznesowym oraz prowadzi indywidualne procesy rozwojowe dla menedżerów.
Merytorycznie specjalizuje się w doradztwie i projektach z zakresu umiejętności menedżerskich, handlowych i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy. Z tych zakresów publikuje artykuły i poradniki dla menedżerów i handlowców.

Jednocześnie stale pogłębia swoje doświadczenia i praktyczne umiejętności w budowaniu
i prowadzeniu różnych relacji handlowych. 

Prywatnie jest pasjonatem podróży, motocykli i fotografii.

Rafał Mysiorek

Rafał Mysiorek

Od ponad 20 lat jestem handlowcem i trenerem.

Doświadczenia zawodowe zdobywałem głównie w dużych korporacjach (Mars, Cadbury Wedel, Novartis Alima-Gerber). Przeszedłem ścieżkę od przedstawiciela handlowego do szefa sprzedaży. Obecnie zarządzam własną firmą handlową.

Z czasem zacząłem przygotowywać projekty szkoleniowo-rozwojowe dla handlowców i menedżerów. Od 2003 roku jestem współwłaścicielem STS. Posiadam certyfikat trenera EAGT oraz doświadczenie w prowadzeniu treningów grupowych jako psychoterapeuta Gestalt.

Specjalizuję się w szkoleniach i konsultacjach z zakresu sprzedaży i obsługi klienya, zarządzania oraz komunikacji.

A w wolnym czasie realizuję swoją pasję, czyli podróże motocyklowe. Przejechałem m.in. całą trasę z RPA do Polski.

Pobierz ofertę

lub

∨

Kogo szkoliliśmy?

Szkolenia
dla FMCG

ArtCoffee Sp. z o.o.
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o.
EuroSer Sp. z o.o.
Herbalife Polska Sp. z o.o.
Mars Polska Sp. z o.o.
Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Mondelez Europe Services GmbH (LU Polska)
Polskie Młyny S.A.
Premium Foods S.A.
Reckitt Benckiser Poland Sp. z o.o.
Sawex Sp. z o.o.
Tarczyński S.A.
Tom-Gast s.j.
VIMAX
Wabar
Wyborowa S.A. (V&S Luksusowa)

Szkolenia
dla retail

Adidas Poland Sp. z o.o.
Autogala Sp. z o.o.
Bać-Pol S.A.
BigStar LTD Sp. z o.o.
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Charlie Food & Friends Sp. z o.o.
Delfin ZOO
Designer Sp. z o.o.
Digel Polska Sp. z o.o.
Empik S.A.
Galeria Pomorska Investments Sp. z o.o.
Kolporter S.A.
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Motpol Sp. z o.o.
Platinium Wellness Sp. z o.o.
Redan S.A.
ShopDent.pl
SZARP Sp. z o.o. Sp. k.
Take Me HOME
Tom-Gast s.j.
TOP SECRET Sp. z o.o.
TravelPlanet.pl S.A.
TXM S.A.
VisionOptyk
Włoska Robota Sp. z o.o.
WM Brands Sp. z o.o.
Zdrowit S.A.

ABC Data S.A.
Action S.A.
AlleKurier Sp. z o.o.
Assa Abloy Poland Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.
BULiGL
Craftware Sp. z o.o.
Cross Sp. z o.o.
DPS Software Sp. z o.o.
Eventim Sp. z o.o.
Hunters Sp. z o.o.
Indata Solutions S.A.
Infover Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A.
Lufthansa Systems Poland Sp. z o.o.
Lumesse Sp. z o.o.
Marcel S.A.
MetaPack Poland Sp. z o.o.
myTaxi Polska Sp. z o.o.
MSI Polska Sp. z o.o.
NASK
Nokia - Touch Point Sp. z o.o.
Nowa Era Sp. z o.o.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
RavNet Sp. z o.o.
Rimi.pl
Sony Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla przemysłu

Air Liquide Polska Sp. z o.o.
Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Amcor Flexibles Reflex Sp. z o.o.
Arcelor Mittal Poland S.A.
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Berry Superfos Poznań Sp. z o.o.
BP Europa SE Oddział w Polsce
Brenntag Polska Sp. z o.o.
C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Castrol Lubricants Sp. z o.o.
Clariant Plastics & Coatings (Polska) Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Coveris Rigid Polska Sp. z o.o.
Dax Cosmetics Sp. z o.o.
Dr. Schumacher Sp. z o.o.
Dynaxo Sp. z o.o.
Ergoferm Sp. z o.o.
Fluor S.A.
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Gerda Hydomat Sp. z o.o.
INTERkrąż Sp. z o.o.
Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Kirchhoff Automotive Polska Sp. z o.o.
Komarko Sp. z o.o.
Kordus
Ledvance Sp. z o.o.
MEWA Textil-Service Sp. z o.o.
MMP Premium Polska Sp. z o.o.
MS więcej niż OKNA Sp. z o.o.
NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
PCC Synteza S.A.
PKN Orlen S.A.
Plastic Omnium Auto Sp. z o.o.
Plasticon Poland S.A.
Plastwil Sp. z o.o.
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Profilex Sp. z o.o. Sp. K.
Promark SA
Puratos Polska Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
SWM Poland GP Sp. z o.o. s.j.
Unico Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Wilo Sp. z o.o.
Wzorcownia AL-BO
Yara Poland Sp. z o.o.

Szkolenia
dla branży budowlanej

Bouygues Immobilier Polska Sp. z o.o.
Bricoman Polska Sp. z o.o.
Budimex S.A.
Budlex S.A.
Budren Sp. z o.o.
CRH Materials Polska Sp. z o.o.
Consolis Polska Sp. z o.o.
Eko-Color Sp. z o.o.
Gabra
Lindab Sp. z o.o.
Lions Estate Sp. z o.o.
Manitu Solar PL Sp. z.o.o.
Miejski Zakład Dróg i Mostów Bytom
Oknoplast Sp. z o.o.
Orlen Asfalt S.A.
Pekabex S.A.
PKP PLK S.A. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
PPG Deco Polska Sp. z o.o.
Real Estate Support
Rothlehner – Podesty Ruchome Sp. z o.o.
Royal Cement EU Sp. z o.o.
Saint-Gobain Polska Sp. z o.o.
Salwis Sp. z o.o.
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o.
Ultrak Security Systems Sp. z o.o.
Warstal s.j.
Wilo Sp. z o.o.

Szkolenia
dla mediów i firm marketingowych

Bluerank Sp. z o.o.
Creality Sp. z o.o.
CzteryCzwarte Grupa Sp. z o.o. Sp. K.
Dragon Event
Focus Advantage Sp. z o.o.
ITI Neovision S.A.
Polska Agencja Prasowa S.A.
POS Lab International Sp. z o.o. Sp. K.
Prowokator Sp. z o.o.
Rimi.pl
Time S.A.
Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
Wirtualna Polska S.A.

Szkolenia
dla branży finansowej

Alior Bank S.A.
Bank BPS S.A.
Bank Pocztowy S.A.
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska S.A.
DnB Bank Polska S.A.
Dom Maklerski mBanku S.A.
GBS Międzyrzecz
Grupa BPS: 107 banków spółdzielczych
ING Bank Śląski S.A.
Inotis
MasterCard
mBank S.A.
mBank Hipoteczny S.A.
Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Plus Bank S.A.
PKO BP S.A.
PKO Leasing S.A.
PZU Na Życie S.A.
TU Europa S.A.
TUiR WARTA S.A.
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

Szkolenia
dla branży medycznej
i farmaceutycznej

Apteka Magiczna Sp. z o.o.
Bausch & Lomb Sp. z o.o.
Centrum Badań Klinicznych PI-House Sp. z o.o.
HAYNE Polska Sp. z o.o.
JAI KUDO Polska Sp. z o.o.
Medicare Sp. z o.o.
Novartis Poland S.A.
OPDF S.A.
VisionOptyk
Zdrowit S.A.

Szkolenia
dla innych branż

ABC-Czepczyńsk Sp. z o.o.
ADI Global Distribution
Agrii Polska Sp. z o.o.
Alliance Française
Arbena Bis
Carambola LTD
Cieciórski, Wacławik Spółka Radców Prawnych
CNP Sp. z o.o.
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o.
Coris Lex Services Sp. z o.o.
Cyberteam Sp. z o. o.
DalpineX
DNV GL Poland Sp. z o.o.
ETS Global BV Sp. z o.o.
Eurofins Sp. z o.o.
Freightliner PL Sp. z o.o.
Greenland Technologia EM Sp. z o.o.
International Investment Group S.A.
Inżynierowie.com Sp. z o.o.
Kancelaria CW
Logwin Poland Sp. z o.o.
Magenta Vision Polska Sp. z o.o.
MPO Sp. z o.o.
Packhelp S.A.
Panek S.A.
PLL LOT S.A. (Centralwings)
Politechnika Koszalińska
Politechnika Łódzka
Politechnika Warszawska
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Polska Szkoła Dendrologii i Arborystyki
Poznański Park Naukowo-Technologiczny
P.P. „Porty Lotnicze”
printCARE Sp. z o.o. Sp. K.
Rolmax
SCA Hygiene Sp. z o.o.
Scotts Poland Sp. z o.o.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Sowelo Consulting Sp. z o.o.
Team Up Recruitment Sp. z o.o.
Teatr Lalek Arlekin w Łodzi
Trawena S.A.

Pobierz ofertę

lub

∧

Dołącz do nas Facebook STS LinkedIn STS